close
其實無助...
聽著電話裡你的哭聲...
不能在你身邊.. 我很難過...

我能做到的是聽你說..
再說說我的想法...
最後由你自己決定一切...

我不了解做朋友為什麼變的這麼難...

真的曾經很好耶....
怎麼像是泡沫幻化成影...
就在一瞬間.....

如果可以...
我願意為她分擔一點傷心跟難過...


*******不想讓人知道的分隔線*******
I don't know what did I do..
I don't know is it wrong..
or is it right...?
but I really can not control my mind..
I can not control my doings...
just go... just go by feeling..
in fact.. I know you will be angry...
when you know... what did I do...
but I still do it...
not because I don't wanna be a shrewdly girl..
just I hope I can live happier...
please don't stop me.......
arrow
arrow
    全站熱搜

    *小芙蓉* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()